tisdag, september 30, 2008

ikväll sände jag, annika och fanny. det var kul. det blev ett gräl om helene sjöholm och låten "du är min man" som har legat på svensktoppen i hundra år. förra veckan efter att invigningen var klar så släppte alla spänningar, det var liksom klart. två veckors förberedelse med allt runtomkring och med inbjudningar till viktiga och mindre viktiga personer vid universitetet och andra ställen, och så media. här nedanför är martin och jag (jag hade bihåleinflammation och såg ut att ha gått in i ett elstängsel, och min bästa vinkel kan vi konstatera inte är med "kroppen framåt och huvudet vridet upp mot vänster" upp mot en man som är två meter lång), och utanför bild står adam. hur som helst så lades en tittarundersökning upp efter programmet om vad man lyssnar på, och när jag först tittade så var resultatet åtminstone realistiskt med 37% som lyssnade på studentradion. kristin ringde oss på färjan från bokmässan i göteborg och berättade om en kvinna från sveriges radio som hon hade pratat med som hade frågat var kristin kom ifrån, och kristin svarade "studentradion i uppsala" och kvinnan hade blivit överförtjust och sagt att hon lyssnade på studentradion i uppsala hela tiden och att vi hade bra musik och var "det p3 skulle vilja vara". HAHA. p3, ÄGD!


studentradion leder med 64% för närvarande för er som inte ser det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar