torsdag, september 04, 2008

jag blev häromdagen påmind om min gamla hemsida. jag älskar min gamla hemsida, den är så kreativt gjord, jag var så kreativ och påhittig. hittepå. johan sa att den var som att vara vilse i en david lynch-film. sen tänkte jag att det är bäst att sluta på topp och la av.

nej, det gjorde jag egentligen inte, det bara hände. som så mycket annat. en dag hade jag slutat, och tänkte inte på det mera (hur kunde jag inte tänka på det mera?). allting förändrades och jag hittade något annat projekt, någon annan kärlek, något annat.



jag förundras dock fortfarande över allt tänkvärt som står där.



Emma says:

det har gått ÅTTA minuter

emilie says:

NO WAY

emilie says:

vad tiden går snabbt när man har roligt

Emma says:

jag vet hahahaha

Emma says:

vi borde alltid ha skoj

Emma says:

då dör vi snabbare

1 kommentar:

  1. Var det jag som skrev det? Om att vi dör snabbare? Det var fint, det låter inte som jag har tänkt ut det dock

    SvaraRadera