lördag, december 27, 2008

it was dark it was light it was everything to me.

jag var på bio med mamma här i fagersta folkets hus ikväll. inredningen gick fortfarande i knallgrönt, oranget, gult och brunt med nytillkomna vattenskador i taket. jag såg twilight för andra gången på bio. pappa betalade mamma för att hon skulle gå med mig. mamma berättar om filmen för pappa när vi kommer hem: "man får då på ett tidigt stadium veta att han är en vampyr också.."

vad jag behöver:
kärlek
en glasad lyxvilla
en man som kan köra volvo som robert pattinson
robert pattinson

3 kommentarer:

  1. robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson robert pattinson

    SvaraRadera
  2. helt realistiska krav tycker jag.

    SvaraRadera