lördag, december 20, 2008

röda fingrar.

jag drömde om han från några år sen nu inatt. han ställde sig bredvid mig och viskade "perfekt" i mitt vänstra öra där jag stod och jag vågade inte röra mig. sen flydde vi från något, vad vet jag inte. vi var jagade och vi sprang och vi gömde oss i ett övergivet hus i ett förråd eller en garderob, han hade tagit av sig sina svarta jeans för att täcka för alla hål som fanns överallt i förrådsdörren men ljuset i springorna avslöjade hans vita knäskålar där han satt bredvid mig på golvet.

2 kommentarer:

  1. får jag tyda din dröm?
    om du är högerhänt och han viskar i ditt vänstra öra perfekt innebär det att det finns perfekta sidor hos dig han gillar som du inte är medveten om.
    om du är vänsterhänt innebär det att det han redan ser som du ser gillar han.

    att täcka med sina jeans är att vilja blotta sig för dig men är rädd att det ska föras vidare till obehöriga. Du kunde se hans knä är att du ändå kan se hans känslighet trots att han tror att han döljer dem för dig

    vad tycker du? är jag duktig?

    www.veckomagasinet.se

    SvaraRadera
  2. det låter ju bra, tack för tydningen

    SvaraRadera