lördag, maj 02, 2009

valborg.

för att fira helgonet sankte valborg så började vi med sovmorgon och champagne.



kristoffer och veronica och gardinstången med flaggan det stod "hildu" på.

ida och jessica.

wail och ville.

så jävla fint.









jag bara älskar när klänningsbanden syns sådär.



jag och frida.

det här var alldeles innan jag och veronica somnade i solen och jag fick världens jävla rygg- och näsbränna som gör att det känns som om någon eldar mig på ryggen när jag duschar. den brända näsan är charmig kan jag tycka även om det känns som konstant feber i ansiktet. ryggbrännan är formad som ett stort V, SUPERFINT eller hur.





folk är så äckliga. plocka upp efter ER!!!! eller nä.


vi blandade matvinet med rosén och lime och drack istället.

det var tydligen en kille som friade på scenen till sin flickvän, i coverbandets avbrott. how classy. hon sa ja. sen gick jag och veronica och kissade och gick hem till mig och såg på glamour (TAYLOR OCH RIDGE, herregud kan ni inte jobba lite snabbare?) och sov till åtta. sen vaknade vi och gick vidare till gamla studentstaden.


anna, frida och jenny. jag glömde veronicas bestick där.




sen dansade vi tills vi fick tillbaka känseln i tårna.



FATTAR NI HUR ONT JAG HAR I ANSIKTET IDAG ELLER???!

sen gick vi till studentvägen, eller "studenternas väg" som svarttaxichaufförerna kallar det för. sammanträffandet där var väldigt kul.

ps. ett tips till alla er tjejer, som jag fick lära mig igår, är att istället för att nappa på betet och ligga med någon så ska man be den att massera ens hand först. beroende på hur man masserar och handlaget vet man om det kommer vara dåligt eller inte, och det tar (kanske?) mindre tid i anspråk!!! plus att man inte behöver oroa sig för könssjukdomar även om svinpesten är i farten förstås.

1 kommentar: