tisdag, maj 26, 2009

jag är i stresskoma och är inte förtjust i någonting ätbart alls längre. mat = tråkigt och oätbart. jag har sån sjuk lust att bara inte göra någonting när jag som mest måste ta mig i kragen och få saker ÖVERSTÖKADE. hur svårt ska det vara?!! imorse var jag respondenten som blev opponerad på. det gick över förväntan när jag fick kommentaren "inledningen visar vilken potential uppsatsen har". det poängterades även att jag hade använt uttrycket "svart dagmamma", det var en hjärtlig stämning. min klasskamrat från 2007 var också där och tittade på. jag måste verkligen resa bort. förnedringen på elgiganten igår var total; först stå i en lång kö i gassande sol tittandes på barnprogram på platt-tvn på väggen och sen komma fram och jag: "det är förmodligen moderkortetkylflensenOCHwebbkameran" och den trötte kundtjänstarbetaren från bolivia tryckte på startknappen och WOW den STARTADE! han verkade inte förvånad. efter en hel långhelgs totalstrejkande och en mindre uppsats- och källmaterialbortaångest. jag rusade ut därifrån och åkte hem, bara för att upptäcka att mitt armband var borta. hamnade i ett "prataintemedmigfördåbörjarjagtjura"-känsligt läge. veronica hittade det hemma hos sig och gav det till mig under mötet på kvällen. SEN fick jag ett lönebesked med 500 kr för något jag inte hade jobbat för. LYCKOKVÄLL! men sen blir det så väldigt mödosamt att behöva betala tillbaka det, ev. gå till bankomaten och sen till utbetalarna och varför kan folk inte bara göra rätt för? hursomhelst, imorgon har jag antagningsprov i två timmar, de ska kolla min engelska och kanske organisationsförmåga? och efter det är det avslutning för fabrik för all framtid. en webbredaktion ringde till mig idag (tv4? unt?) och de ville vara med och filma under direktsändningen av BON/fabrik på bryggan från snärkes imorgon och undrade om jag kunde tänka mig att ställa upp och prata om det hela i ett "inför"-reportage när tekniken fixas. sist jag var med på något liknande hade jag bihåleinflammation och det var en högst osmickrande vinkel. jag: no thanks. jag hoppas iallafall att det kommer massor med folk IMORGON onsdag mellan 18-20 till snärkan (direktsändning!!!) för jag har ägnat hela dagen i musikens tecken och har gjort en mix med bomfunk mc's. det ska bli rätt skönt när det är över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar