fredag, april 11, 2008

piece of me.

jag blev nästan förförd av en munk i köket igår, tills jag sa att jag var tvungen att gå in på mitt rum och stänga dörren. ikväll har vi varit i tornrummet och skrivit ut några hundra affischer i tre timmar. abbe satsade hårt på a4 med hål vilket gjorde att vi inte kom därifrån förrän 23. en kille stoppade kristoffer och sa "det var väldiga problem med ljudet i tisdags" och kristoffer sa "ja, tydligen hade det varit det, det var min tjej som spelade" och killen tystnade. sen när jag var ensam i rummet kom killen in med pärmar i famnen, och jag frågade om han ville komma förbi och han svarade "nej.. jag vill bara titta på de här stolarna.. de är så stora" så rörde han vid ena stolsbenet. så väldigt konstigt. han stod där och tittade på mig och jag tittade frågande på honom. han frågade om det var spänt inför imorgon och jag frågade vad som hände imorgon och han sa nähä, det kanske inte är något imorgon och jag sa att det är nästa fredag och han svarade aha, och stod kvar, sen gick han.



man får väl ändå se det som framsteg på raggningsfronten (?) med tanke på att de varken överföll, stalkade, tafsade eller gjorde en "jallajalla" som sist på ÖG.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar