måndag, november 03, 2008

imorse skrev jag på mitt hyreskontrakt (snabbt, fort) och adressändrat till luthagsesplanaden inflytt 2008-11-14, postat bostadsbidragsansökningen, ett frimärke i plånboken, ringt folksam, onödigt, allt på en gång, varit på föreläsning, fröken uttråkad, tänka på något annat, köpt första kursboken den här terminen, fröken-klara-sig-bra-ändå, varit på styrelsemöte, trumma med penna, lyssnat igenom så mycket skitmusik men hittat det bästa tills imorgon med hjälp av elias, jag gillar när han låtmailbombar mig, och det kommer bli lite allvarsammare och nu är jag ganska trött. men jag lär fortsätta med min invanda dygnsrytm om jag ska kunna valvaka imorgon natt som tanken var.

och tankarna går runt, eftermiddagsluften och solen som gick ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar