onsdag, juni 06, 2007

festen.

det var kaos hela kvällen och man är mitt uppe i den bästa av världar lagomt berusad av allt och kön till bryggan var milslång.





christoffer ringde när jag var på sofies toa och sa att vi fick skynda oss om vi skulle kunna komma in och jag tycker om hur han ringer för att säga bara det.





i kön.





efterfesten.




senare.och hon sa att hon hade varit intresserad av mig sen oktober och attraktionen när vi skedade i berlin eller när hon kom ner och sov över och hon sa att hon hade visat bilder för sina vänner, innan hon kysser mig där i kön. lite senare i kön när jag skulle gå och kissa i buskarna med hon jag just träffat som kristoffers kompis smådejtar, vi är där och så säger hon "jag vill bara pussa dig" och jag säger "gör det då?" och jag förstår inte vad som händer och kvällen har bara börjat. en av killarna i kön som är med vårt gäng säger åt henne som kysste mig att hålla sig borta från mig och ringer henne senare för att han vill ha mitt nummer och hon svarar att jag är upptagen. det var helt vansinnigt, jävligt mycket attraktion i luften och kristoffer och alla var där och emma bad mig hälsa att hon älskar honom och han sa att jag är underbar och att han inte behöver eller vill sätta någon etikett på oss och jag tycker om honom för det. efter fyra timmar struntar vi i det och går och äter på restaurang innan vi går på efterfest och hon som kristoffers kompis dejtar följer med och det hinner bli sen natt och någon av oss ringer den andre och han säger att han gillar mig och jag frågar om han är kär och han svarar inte och jag säger att det räcker inte, innan jag går hem till honom, och vi säger inte så mycket till varandra, kläderna ligger i en hög.

1 kommentar: