söndag, juni 03, 2007

ångrar mig.

ny info av initierade källor gör gällande att lasse lindh är ett svin. peter sa att han förtjänar fängelse. kanske det, läst senaste bon?




några citat:

"Linna: Kulmen var när jag väntade mitt barn och kollade råmycket [porr] i ett halvår. Sen började jag plötsligt se det som alla andra ser, att den där personen är en tjeckiska som inte mår bra.

Lasse: Tjeckiskorna är dom finaste. Östattjejerna. Dom som finns nu. Det är så sjukt snygga tjejer.

Sigge (Till Lasse): Får du inte inre bilder av hur det går till runt inspelningarna?

Linna: Det går ju liksom inte att tända om man känner att de inte vill vara där.

Lasse: Men hur vet ni det?

Sigge: Det är en magkänsla.

Lasse: Det finns lyckliga horor, det finns det. Jag ska maila några klipp."



"Lasse (Till Martin Kellerman): Hur är det för dig?

Martin: Med vad?

Lasse: Har du fått knulla mycket?

Martin: Vad menar du?

Lasse: Jag menar... Jag har ju fått knulla. Jag har haft sex med x antal groupies.

Lasse: Du måste ju få ha sex med tjejer för att dom tycker din serie är bra.

Martin: (Tystnad)

Lasse: Orsaken till att jag frågar är att jag tycker de bästa one-night-stands jag har haft är de som vill lyssna på min musik medan vi har sex. Det har tagit det till en helt annan nivå.

Linna (Till Lasse): Sa inte du att du hade ett förhållande?

Lasse: Jo, vi har varit ihop i nio år. Men jag var artist innan. (För nio år sedan hade LL ett litet indieband som hette Chevy tillsammans med K-J First Floor Power och - sin pappa. Är det Chevy-ep:s han tvingade de stackars tjejerna att lyssna på, eller har han måhända inte rent mjöl i påsen? Marie Fjellborgs anm.)

Martin: Men är det sex då - eller en egokick?

Lasse: Glöm det. Eller... (Till Martin) Du vet väl vad jag menar? Du måste väl ha haft sex med tjejer för att du är känd? Är det inte en förhöjare?

Martin: Det är inte så att det har förhöjt. Det sänker väl snarare."



"Lasse: Jag gillar helrakat. För det är mest praktiskt. Vad gäller killen tycker jag att han ska få göra vad fan han vill. Men det är ju skönare att vara rakad som kille - eftersom tjejen kan suga."



"Lasse: Jag drog hem en tjej en gång som var så jävla snygg. Men hon hade en så sjukt stor klitoris. Den var som två såna hära minttabletter. Det förstörde allt."

4 kommentarer:

  1. Jag kan iofs tänka mig att ligga med Eric eller Henning i TTA till deras musik (kanske mer än gärna?) men det är undantaget som bekräftar regeln. Undrar var Lasse hitta sina brudar? Jag chansar på "Snerikes" kl 00.59 iallafall. Utbytesstudenter från Indien. För de förstår inte hans texter. Ocvh inte hans kommentarer om att man har stor kussimurra.
    Over and out/ Emma

    SvaraRadera
  2. jag skulle inte banga på lasse lindh..

    oh.. wait

    SvaraRadera
  3. Men blä! Pax att slippa ligga med LL.

    SvaraRadera