tisdag, juni 05, 2007

the tough alliance.

kristoffer, den lilla skitungen, har fixat the tough alliance till deras klubb dagen innan min födelsedag. kontrast till det vanliga geggiga/brända axlarfödelsedagsfirandet på hultsfred, det kan nog bli superbra.




såhär glad blev han över det:





fast det var nog inget mot hur emma blev när han ringde henne och berättade.




ska jobba på emmaboda i år igen, jens och jag har redan börjat planera. han vill att campet ska heta CAMP AFRICA och sen dela ut t-shirts det står I <3 AIDS på. hur barnsligt är inte det? jag tycker vi ska heta CAMP INDIEN och ha t-shirts där det står Made in India på med glada barn på baksidan. tältgrannarna förra året var ju blod och knark i skog och mark. och rune, birger och sebbes gäng som kallade mig för fling-kina hela festivalen. jag tycker inte man ska säga så mycket om man heter rune eller birger.







jerry har tagit den här bilden.




i eftermiddag är det gigantisk fest hos sofie i hennes kristna hyreshus, den börjar klockan 16, innan vi går ut på snärkes. ska passa på att heja lite extra på vakten. vi blev ju bundis sist. jag vet ju att han vill ha mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar