söndag, mars 09, 2008

band of horses i torsdags.

i torsdags bjöd kristoffer mig på band of horses och the cave singers på debaser i sthlm. vi tog oss till sthlm med bil på kvällen utan att börja slåss. vad är fel? det verkar så harmoniskt. det var stjärnklart när vi åkte tillbaka till uppsala på natten. det var den första konserten vi har varit på tillsammans utan att behöva jobba eller vara involverad på något sätt. första gången. jag jobbade under band of horses på emmaboda för två år sen så jag missade dom även om the funeral hördes över till oss på natten, det var kraftfullt. kristoffer höll om mig och emot mot kravallstaketet när alla började trycka på och hoppa bakom oss. jag älskar bridwell. han hade tatuerat in ett hjärta istället för vigselring på sitt finger. jag fotograferade lite.



band of horses.







cave singers.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar