måndag, mars 24, 2008

mental blockering.

fagersta med sloganen "här får du livstid" dag tre. pappa sa att det kändes som att han höll på att dö igår. jag frågade vad han hade för symptom och hur få timmar han trodde det rörde sig om. mamma var glad att jag var hemma igen för då kunde jag skjutsa henne till avesta, och pappa var glad av samma skäl, att jag kunde skjutsa mamma till avesta, så han slapp undan.



kraba kom hit från norberg ikväll och vi låg och tittade på teve och messade runt med joomla, sen åkte vi och fotograferade med min nya blixt köpt via en norsk shoppingsida. är fortfarande kall. jag känner mig rätt kall inombords. jag är lika eldig som mamma, till temperamentet, dock. igår testade jag nya grepp och gick inte ut på green man fastän fler än ett tillfälle gavs. har fått mycket jobb gjort idag. kristoffer har någon tjej som sover över hos sig och anordnar fest och går på svartklubb medan jag är borta. kul för han. vi har knappt pratat något, saknar honom. men jag känner mig halvborta när jag får avstånd till allting, oförmågan att prata och mental blockering och what not. mamma frågade vid frukostbordet om jag hade ramlat och jag undrade varför hon frågade och hon svarade "för att du är blå på hakan", jag sa att det bara var kristoffer och mamma frågade om vi har ett s/m-förhållande och jag svarade ja och pappa hummade. nu är lineupen till nästa klubb klar efter en del samtal fram och tillbaka de senaste två dagarna. det kan bli bra.

1 kommentar: