lördag, mars 08, 2008

att vakna oensam.

han sa "god morgon, lilla stormen i mitt liv" och jag frågade vad han menade med lilla? oavsett vad som händer så kan man inte påstå att det hinner bli långtråkigt med mig, sa han. jag gillart.



klubben inatt gick bra och nervositeten för hela situationen försvann med trehundra personer, jenny, emil och lasrarna. tre tjejer flirtade med mig. när jag kom tillbaka sa kristoffer att det roliga var att dom inte spanade in honom utan mig. jag vaknade imorse och ville dö. jag mådde fruktansvärt dåligt och hade feber och en pissig baksmälla. kristoffer hade fått hjälpa mig av med kläderna inatt, och på vägen hem hade jag pratat försäkringar och pensionssparande med han och emil, och om tjejen i tripletten jag håller på att flytta till som verkligen gillar hi-tech men inte att prata och kinesen som jag först trodde var en tjej som var en man (man kan inte urskilja kön när alla heter xing) som tittade in hos mig varje gång han gick förbi vars skåp som innehöll en stor kniv, ett durkslag och en liten skål jag av misstag hade rensat ut igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar