tisdag, mars 25, 2008

fabrik.

återblick. jag minns att jag visste att jag inte skulle vinna priset för bästa radiopratare så fort jag hörde inledningen på motiveringen som löd "med en personlighet som inte inkräktar på budskapet..." och sen slutade jag lyssna för jag visste ju såklart att det inte var jag bara av beskrivningen och jag tänkte "vem vill vinna ett pris med den motiveringen", how lame.



jag tycker att du ska eller borde lyssna på www.studentradion.com mellan 19-20 ikväll på fabrik vart du än är, för det kommer bli helt underbart spunkig musik. om du absolut har bestämt dig för att du inte vill lyssna någon annan gång så kan jag starkt rekommendera att lyssna ikväll innan du slutar. jag har peppat hela helgen och förberett måttligt men shit vilken mäktig musik. eller det kanske bara är jag men det gör inte så mycket. tekno music kids love it.



nu ska jag åka till avesta och hämta en bil, innan jag åker till uppsala. jag har en bokhylla i min lilla bil, pappa sa att den skymmer sikten ganska kraftigt till höger men jag sa att det knappast kan bli värre än när jag och mamma hade köpt en fullstor julgran på plantagen i västerås för att mamma ville ha en "äkta gran" till jul och vi skulle frakta hem den i min bil och mamma försvann och hela framrutan var fylld av barr och koda.

1 kommentar:

  1. Såg en italienare en gång som körde omkring med en fullstor julgran intryckt i en fiat 500, man såg typ förarens näsa och händer och resten var bara gran! (jag tror jag ska hyra ett släp till flytten, du har dragkrok va?)

    SvaraRadera