torsdag, februari 14, 2008

discodarling.





jag sa att jag inte fattade hur det kunnat gå bra för oss särskilt med tanke på förra tisdagen och peter kom fram till att vi är som it-bubblan på 90-talet, förr eller senare måste det väl brista. den här tisdagen var vi dock läckert bra igen med tighta övergångar, och en full basgrupp som önskade mika hela kvällen. esteché-look aliken som abbe bad hålla sig borta från mig förra tisdagen syntes inte till. en som satt med oss och pratade innan rummet öppnade frågade om det var sant som han hade hört att jag och jenny egentligen var kristoffer och abrahams flickvänner, jag svarade kort "det beror på vilken vecka du frågar".



i övrigt försökte speedade napoleonkillar komma in genom att använda kristoffer och abbes namn (fult gjort) och jag sa till vakten (ni vet han som gav mig en lågstadieutskällning i somras, i thought we hit it off) att dom inte skulle komma in i våra namn (han fick slänga ut dom om han ville), han valde det hårdare alternativet till att slänga ut dom och skällde ut dom istället. babak kom och bjussa på bilar, eller var det förra tisdagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar