fredag, februari 29, 2008

then you licked my skin from neck to cheek.

torsdag. vi åkte i en helt mörklagd buss i svarta landskap i två timmar ut till champagne. vindrutetorkarna fungerade inte i regnet så bussen fick stanna två gånger. jag gick ut ensam och satte mig i en sänka en bit från bussen och kissade i mörkret. när jag klev på igen applåderade alla och visslade, jag tackade och tog emot. när bussen stannade vid lagerlokalen kom det plötsligt på åttatalet narkotikapoliser som inte lät oss gå av. kroppsvisitering gånger två och sniffhundar som gick igenom våra grejer. säkert enklare att ta sig in i pentagon, tänkte jag. uffie var rätt dålig men hade snygga neonrosa hotpants. gröna lasers. det kom fram en från bussen som satte sig på huk och sa "de va du som kissade va" jag svarade bara "OUI". vi dansade oss svettiga och vi drack champagne, förutom sörjan vi drack på bussen. märket var av sådant att fransmännen hånade oss.



en läskig man ledde oss genom troyes och sa "det är tur att ni går med mig för det finns så många läskiga typer där ute". daniela sa att det nog inte fanns så mycket läskigare typer och att vi antagligen skulle dö. vi kom hem trasiga åtta på morgonen och sov hela dagen. lukten av sommarregn ute upp för de små gatorna i montmartre medan det började gråljusna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar