onsdag, februari 13, 2008

detta hände mot söndagen, pt 2.

efter att jag och jenny hade druckit 3 flaskor rödvin och vodkadrinkar minglade vi friskt. arne frågade om vi inte skulle spela på efterfest. såklart vi skulle det. blondie frågade om vi inte skulle med på efterfest. såklart vi skulle det. jenny gick flertalet gånger runt samma gräsplätt utanför v-dala i jakt på sin cykel och jag hittade en kille med en hamburgare som jag tog två stora tuggor av, för besväret fick han en femma som jag stoppade i hans bröstficka. tony ringde non-stop till mig och var full någon annanstans, jag och jenny ringde non-stop till lars med högtalarvolym på och sa vilken otroligt fin kille han var (något han även fick bekräftat av en vän som via sms och berättade att hon hade hört "två tjejer prata (högt) bra" om honom på rosa pantern (the place 2 be).

inom loppet av en timme träffade jag oturligt nog aids-smittan och sociologen, och ibland har man ju undrat om dom fortfarande levt eller dött. nu levde de alltså. sociologen frågade om vi inte skulle till flogsta tillsammans "kom igen", han kunde skjutsa mig på pakethållaren. jag sa "tack men nej tack" och ignorerade honom och gick efter kramkalaset med jenny och tony (som kommit förbi, jag kunde inte för mitt liv förstå vad han försökte säga), med bestämda steg till triangeln och la mig på stentrappan utanför porten där kristoffer bor med vantarna som huvudkudde. ringde runt till lite folk. emil ringde och sa att jag borde komma på efterfest och jag sa att jag var upptagen. vid fyra-tiden kom han från sthlm och frågade vad jag ville.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar