måndag, november 05, 2007

halloweenfest.




igår när jag hade slutat arbeta och fortfarande var sjuk för sjunde dagen i rad och utmattad av att inte ha lagt sig före fyra på ett tag och inte ta det lugnt hade jag egentligen ingen lust att göra något och höll nästan på att börja gråta för att det var snor överallt i ansiktet och inget var bra.

vid tio var det halloweenfest i gula villan a.k.a villa villerkulla och jag var leila k. rätt otrevligt, såg mer ut som en transa. en var en försupen frisör men såg mer ut som diana ross, och en annan var försupen discostjärna och såg också ut som diana ross. det var roligt väl där och alla dansade på vardagsrumsgolvet. på toan hängde både en död nalle puh och tandborstar från taket. när jag hade arbetat klart i eftermiddags med boken det är deadline på imorgon sa emil att jag hade rufsigt hår och jag sa att jag var leila k igår och inte hade återhämtat mig än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar