onsdag, november 21, 2007

uppsats.

kom just hem från möte med anders om uppsatsen, han får mig inspirerad igen med sin tankeverksamhet och sina idéer, han lyssnade på tom waits. jag gillar att jag är hans enda lilla kyckling, att inte behöva lyssna på alla andras uppsatser och problem. den här uppsatsen känns bra men.. ja. tiden och allt det andra.



emil ringde tidigare idag och bad mig vara med på mötet nästa vecka med snärkes, för de är tydligen väldigt på nu och vill att vi ska köra klubb en fredag i månaden. emil hintade och bad mig att tänka på att det behövs någon som är ansvarig. det vore tufft att styra upp något men samtidigt är det ett stort projekt att försöka organisera en klubb med så många inblandade. jag blev besviken på förra och första mötet, lars hade bett mig att ta hans plats, och jag blev förvånad över idéerna som marknadsgruppen kom med. "hur ska man locka nytt folk till snärkes på fredagarna?" "plockmat" sa marknads. "då kan vi lika gärna ha godisregn", sa jag. det är åtminstone kul. jag frågade om de hade en projektor och en från marknads sa förtjust att "ja då kan vi ju ha studentradions logga på väggen hela kvällen", nej, tänkte jag. genom kristoffer vet jag ju en del om snärkes och jag frågade vilka tider vi hade att röra oss med, till ett, två eller fyra? eller hur det skulle bli med tillstånd från brandtillsynsmyndigheten för att koppla ur brandlarmet om man ville ha rökmaskin? såna praktiska saker, men de visste inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar