måndag, november 05, 2007

we barely touched as if being watched.

jag är så jävla grym

och snygg på samma gång.


jag är ett kap.

kapa mig då.

ett kapat kap.


begär när det bara kommer över en helt okontrollerat. jag har blodsår på näsan och i näsan. det här vill inte försvinna. jag är helt slut efter den här veckan av trötthet och utmattning och ingen sömn men man fattar vissa grejer. som att alla bara är personer mer eller mindre uttråkade av livet. mer eller mindre krävande. mer eller mindre trevliga. som att jag klarade förra tentan fastän jag skrev alla fem sidorna sista dagen. supersmart? eller så är det någon annan som inte är fullt så smart som släpper igenom det. antingen eller. kanske en kombination.



börja från slutet eller början?

början?

början, dag för dag till nu, idag.

nedanför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar