torsdag, januari 03, 2008

04:22.

det är natt och dygnet är helt omställt igen och jag kan inte sova. eller jag skulle säkert kunna om jag försökte. jag vet inte vad som är fel. det kanske inte är nåt som är fel. det stormar ute. det hade säkert stormat mer om det hade varit på havet. det ska tydligen komma en dm snö imorgon. jag har ett par gröna tretorn gummistövlar utifall men jag tror jag kommer stanna inne.



jag hade inte haft något emot om nyårsfesten hade varit som en fest johan var på för nåt år sen, den låter rolig.



"lördagen var det fest hos björn. maskerad. jag var kollos granne. ful peruk och ful jacka. björn var jesus, jonas gud, kollo någon jävligt snygg alkis som är känd i gävle och det fanns många andra bra. roligast var nog ändå att en kille var kenta i tre kronor."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar