lördag, januari 05, 2008

harang.

det här tycker jag är kul.
inte på det "vad bra"-sättet.

senaste fredag:

"...Krogkonkurser och skandaler avlöste varandra och förvånande väl inte den numera rätt så vana publiken. People tänkte tidsenligt, bort med dans-poles och pyjamaspartyn och in med ett mer alternativt dansgolv som styrs av två tjejer."

om de bara visste.

å andra sidan (jag är inte bitter) som jerry skrev en gång om ark-ola:

"Jag håller faktiskt en liten extra tumme för killarna, om inte annat för att Ola var så snäll den där gången jag skulle intervjua honom och kom kånkande på all tvutrustning själv. Gentleman som killen är så erbjuder han sig att bära alla sakerna med orden: "-Du jobbar för att min karriär skall bli bra, utan att jag betalar dig. Då är det inte mer än rätt att jag hjälper till"."

2 kommentarer:

  1. hej hej! Jag googlade på mig själv (lika bra att jag erkänner) och hittade den här posten. Vad menar du egentligen med vad jag borde veta? Jag är nyfiken, för jag vill ju inte uppa för någonting i tidningen som inte finns. Var du en av de där tjejerna som skulle spela?
    Jaja, hör av dig om du vill vetja, för jag vill gärna veta.

    // Elin elin.aram at gmail.com

    SvaraRadera
  2. Vadå SKULLE spela?! Vi spelade väl?

    SvaraRadera