tisdag, mars 18, 2008

en vanlig tisdagseftermiddag.

tenta i tre timmar, nu ska gå jag till radion och vara där. sen tentafest och jag har ingen lust för jag får inte bli full för vi spelar imorgon och jag får inte bli alkoholist och dö i en snöhög. innan det började snöa var inte det något problem. folk ringer och ber om att få spela på nästa klubb, spela som band, med fejksnö och rökmaskiner, och spela som dj och uppträda med micar och jag blir bara utmattad, folk tycker det och folk tycker det andra och dom som inte tycker nåt. diktatur är ju det enda som funkar. och mitt i detta det som händer i april. det kan bli bra. jag vill säga jag vill säga jag vill säga. du får inte emilie. slå dig på fingrarna. och vi har blivit tillfrågade att spela på fett med kärlek, i juni. som om detta inte vore nog har jag fått ett brev från skatteverket. de sa att min flytt var registrerad from trettonde och skickade med en blankett om jag skulle vilja överklaga. ja det vill jag verkligen. det känns ungefär som när peter svarade på spam där de hade skrivit att han skulle bli rik om han bara lånade ut sitt kontonummer, "kom igen, det låter ju grymt bra".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar