torsdag, mars 06, 2008

väldigt obehaglig incident på ica i onsdags.

jag måste bara berätta om en kvinna på ica väst i onsdags när jag och kristoffer under mina två lediga timmar gick och handlade mat på ica väst för kvällen. vi hamnade i en intensiv diskussion om arbete och hur saker sköts med det vi håller på med på varsitt håll varpå det kommer en kvinna och avbryter. "ursäkta, men jag tycker inte att det här är rätt ställe att ta det här på. det är svårt för mig att inte höra på vad ni säger och jag tycker verkligen inte att det här är rätt ställe." jag bara tittade oförstående och avbruten på henne. hon fortsatte: "och som kund tycker jag att det är obehagligt det ni håller på med. jag känner att jag inte ens kan gå här och titta på tidningarna fritt för att jag känner mig besvärad."



om det hade varit en obehaglig stämning innan så var det ingenting mot det här. jag blev så jävla förbannad på henne och sa "vi diskuterar?" jag fick bromsa mig själv så jag inte började käfta emot för att sen gå vidare med konstruktiva personangrepp. man kunde skära i luften. jag kom av mig helt. vilken kuvad, eller pryd? kvinna. hon fick titta på sina amelia och allers-tidningar ifred medan kristoffer tog med mig till läsken där vi fortsatte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar