torsdag, september 20, 2007

torsdag.

allt och inget. har skrivit lite på c-uppsatsen ikväll och för ett tag sen ringde deniz efter att ha frågat sig fram om mitt nummer och frågade om jag skulle kunna tänka mig att ställa upp i ett radioprogram med honom för en av sveriges populäraste webbradiokanaler med dancemusik. han vet ju om min historia och vad jag kan och inte och att jag älskar electromusiken. kände mig lite hedrad eftersom vi kanske inte känner varandra så bra, annars är han verkligen en skitduktig dj som gör bra mixningar. om det blir av så berättar jag mer.



föreläsningen idag var okej, eller ganska bra till och med. jag kallar henne robotkvinnan, vår nya föreläsare. idag chattade hon med en robot på internet och pratade lite om terminator. sista timmen kanske jag inte var så närvarande mentalt. ibland känns det som att man bara dunkar huvudet i väggen, efter ett tag känns det helt meningslöst. efter föreläsningen ringde de från uplands och bad mig spela i stora salen imorgon kväll och nästa fredag. mer sa han inte. sen åt jenny och jag lunch tillsammans, jag sa vad jag tänkte och båda behövde nog prata om det. i slutändan är det förvånande vad alla är lika och ounika. det är både det tragiska ödet alla har och det som håller folk samman, antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar